środa, 10 lipca 2013

Witam w moim piekle dnia codziennego!


Nie wiem co mogę do końca powiedzieć, ale uznałam, że przydałoby się mi zrobić jakiś chociaż krótki wstęp aby nie zostawiać strony głównej nieco obumarłej, takiej szarej i bez życia. Postanowiłam, że wrócę do pisania opowiadać o różnych zespołach wykreowanych w Korei Południowej. Wcześniej pisałam, krótkie formy umieszczając je na poprzednim blogu jednak został on zamknięty przez moją osobę już jakiś czas temu. Nie powiem co będzie się tutaj znajdować, nie podam jednego, głównego tematu ponieważ moim skromny zdaniem będę dodawać tutaj różne formy opowiadań: od yaoi począwszy po pisanie o bohaterach posiadających różnorakie zdolności. Co do bohaterów postaram się rozgraniczyć opowiadania na różne zespoły, które można mi zasugerować z którymi chciałoby przeczytać się one-short. Jeżeli chodzi o dłuższe formy, na kilka części to ja wybiorę bohaterów, którzy będą brać udział w mojej chorej wyobraźni.

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania do mojej osoby zapraszam na numer GG podany w zakładce "Autorka". mam nadzieję, że nie pozwolicie mi Was zawieść! Hwaiting!~

4 komentarze:

  1. PISZ MI COŚ Z EXO NAU <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam, że to zrobię dziś wieczorem. Napisze ci tą krótką formę dla Ciebie. ♥

      Usuń
    2. Yay ♥
      Napisz mi BaekHun - SeBaek czy jak to się kurna nazywa. XD

      Usuń
    3. No przecie powiedziałam, że to zrobię. x-D

      Usuń